در حال انتقال به بانک ... processing...

آموزش لیفت ابرو در خانه با صابون ابرو

03 اسفند 1400 | 03:13

آموزش لیفت ابرو در خانه با صابون ابرو

لیفت ابرو با صابون ابرو و طرز استفاده از صابون ابرو

در مورد صابون ابرو چقدر اطلاعات دارید؟ آیا ‌می‌دانید یکی از روش‌های لیفت ابرو که امروزه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است، صابون ابروست. میتوان گفت این روش از جمله ارزان ترین و بصرفه ترین روش‌هایی است که در کمترین زمان ممکن ابروهایتان را لیفت کرده و زیبایی خاصی به آنها ‌می‌بخشد.


آرایش ابرو با صابون


تبلیغات زیادی در اینستاگرام از سوی آرایشگران حرفه ای ‌می‌بینیم که توصیه ‌می‌کنند برای یکبار هم که شده لیفت ابرو با صابون را امتحان کنیم.

صابون ابرو نسبت به ژل و پودر دارای لایه ضخیم تری است. این ضخامت باعث حفظ حالت ابرو برای مدت طولانی تری شده و فرم زیبایی به ابروها ‌می‌دهد. نکته قابل ذکری که باید حتما رعایت شود این است که نباید زیاد و بیش از حد از صابون استفاده کنید زیرا باعث ایجاد التهاب و سوزش ‌می‌شود. دقت کنید زمانی که ابروهایتان را با این روش لیفت ‌می‌کنید، در اطراف ابرو فوندیشن زیادی نزنید.

بهترین صابون ابرو کدام است؟


شاید تصور کنید از هر صابونی برای این کار ‌می‌توانید استفاده کنید ولی اشتباه ‌می‌کنید. صابون مناسب برای این کار باید دارای گلیسیرین باشد. این نوع صابون‌ها نه تنها PH کمتری دارد بلکه حالت ابرو را به خوبی حفظ ‌می‌کنند.


یکی از آرایشگران معروف آمریکایی توصیه ‌می‌کند که از صابون‌های شفاف استفاده کنید زیرا اکثر این صابون‌ها دارای گلیسیرین هستند. صابون‌های گلیسیرینی نه تنها مواد آرایشی را به خوبی از سطح پوست پاک ‌می‌کنند بلکه باعث کاهش منافذ باز پوست ‌می‌شوند. این نوع صابون‌ها یک تونر عالی برای پوست‌های چرب محسوب ‌می‌شوند زیرا نه تنها چربی پوست را کنترل ‌می‌کنند بلکه رطوبت پوست را نیز حفظ ‌می‌کنند.


‌می‌توانید از صابون‌های گلیسیرینی برای مواردی مانند جوش ، آکنه و جوش‌های سرسیاه استفاده کنید. همچنین با استفاده از گلیسیرین از شر عفونت‌های باکتریایی خلاص خواهید شد. گلیسیرین پوست را هیدراته نگه ‌می‌دارد که این کار به شما کمک ‌می‌کند سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید و درخشش جوانی و لطافت خاصی به پوست تان هدیه دهید. 

نکات مهمی که باید قبل از لیفت ابرو با صابون در خانه رعایت کنید


از صابون ملایم استفاده کنید: صابون‌های ملایم، پوست را کمتر تحریک ‌می‌کنند و عوارض کمتری بر روی پوست و مو ‌می‌گذارند. همچنین حساسیت کمتری ایجاد ‌می‌کنند.


بیش از حد ابروهایتان را مسواک نزنید: خرید برس ابرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سعی کنید برس ابرویی انتخاب کنید که نرم بوده و موی ابروها را ضعیف نکند. دقت کنید بعد از اینکه صابون روی ابروها خشک شد، دیگر برس نکشید زیرا موهای ابرو را میکَند.


از صابونی با PH مناسب استفاده کنید: همانطور که ‌می‌دانید پوست سطح اسیدی دارد و صابون خاصیت قلیایی. اگر صابونتان دارای PH خیلی پایین باشد یعنی بیش از حد قلیایی باشد، باعث ‌می‌شود که پوست خشک شود و پوسته پوسته گردد. 

طرز استفاده از صابون ابرو


برای اینکه براحتی بتوانید لیفت ابرو با صابون در خانه را با بهترین نتیجه انجام دهید، مراحل زیر را با دقت انجام دهید:


ابتدا صورت خود را با آب و شوینده بشویید و کاملا خشک کنید. 


قلم مویتان را کمی خیس کنید تا مرطوب شود و از حالت خشکی و زمختی در بیاید. دقت کنید اگر قلم مو زیاد خیس شود، صابون را رقیق کرده و کارایی آن از دست ‌می‌رود.


قلم موی مرطوب را به صابون آغشته کنید.


قلم مو را به همان حالتی که ‌می‌خواهید ابروهایتان فرم بگیرد درون ابرو بکشید. کمی صبر کنید تا خشک شود و سپس قلم مو را از روی ابرو بردارید و بقیه نواحی را فرم دهید.


اگر پس از اتمام کار دیدید کمی صابون روی ابروها خشک شده و ظاهر بدی به ابروها داده، به آرامی با دستمال مرطوب آن را پاک کنید.


هر موقع خواستید صابون‌ها را از روی ابروها پاک کنید فقط کافیست دست و صورت خود را با آب بشویید. از کندن صابون با برس یا دست اجتناب کنید زیرا باعث ریزش ابروهایتان ‌می‌شوید.


حتما پس از شستن ابروها کمی روغن زیتون یا نارگیل به ابروهایتان بزنید تا از خشک شدن بیش از حد آنها جلوگیری شود. همانطور که دیدید طرز استفاده از صابون ابرو و روش استفاده از صابون ابرو( طرز استفاده از صابون لیفت ابرو) بسیار راحت بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

آیا ابروهای نازک را هم میتوان لیفت کرد؟


هرچه ابروها توپرتر و کلفت تر باشد، مسلما نتیجه زیباتری از لیفت ابروهایتان خواهید گرفت. اما ابروهای نازک را هم ‌می‌توان با صابون لیفت کرد فقط نحوه استفاده از صابون ابرو در این موارد به این صورت است که قبل از آن کمی داخل ابروهایتان را سایه بزنید یا خط‌‌هایی مثل‌‌ هاشور ابرو درون آن ایجاد کنید.


راهکارهای زیادی هست که ‌می‌توانید از آنها کمک بگیرید تا ابروهایتان  را تقویت کرده و کلفت تر کنید تا در نتیجه بتوانید لیفت ابروی زیباتر و شکیل تری داشته باشید.

 

 

 

 

هههههه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

آموزش میکاپ