در حال انتقال به بانک ... processing...

۱۰ عطر مردانه ای که خانم ها را جذب می‌کند

02 مرداد 1401 | 16:17

۱۰ عطر مردانه ای که خانم ها را جذب می‌کند

انواع بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

بسیاری از آقایان تمایل دارند، عطرهایی را استفاده کنند که به آن‌ ها احساس اعتماد به نفس می‌ دهد و به واسطه رایحه خوبی که دارد، خانم مورد علاقه‌شان را به سوی آن‌ها جذب کند و در واقع عطر جذب کننده زنان باشد. درباره عطرهای مردانه‌ای که نظر خانم‌ها را به سمت خود جذب می‌کند و باعث تحریک احساسات آن‌ها می‌شود یا در واقع ادکلن زنانه تحریک کننده، حرف‌های زیادی گفته شده است، اما آنچه که در این مورد اهمیت دارد، آن است که عطر محرک زنانه عطری مردانه است، که نه تنها بوی خوشی را از آقایان ساطع می‌کند، بلکه باعث می‌شود، خانم مورد علاقه یک مرد از طریق جذاب ترین عطر مردانه، به سمت او جذب شود. 

از آن جایی که تاثیر رایحه بر حس و احوال انسان، هم از نظر جسمی و هم نظر روانی ثابت شده است، به نظر می‌رسد، که این دیدگاه، نظر قابل قبولی است و تاثیرگذاری چشمگیری نیز دارد. سال‌هاست، که کمپانی‌های بزرگ و مشهور تولید عطر، عطرهای مردانه‌ای تولید می‌کنند، که رایحه آن‌ها برای زنان تحریک کننده باشد و با جاذبه‌های تبلیغاتی فراوان آن‌ها را معرفی می‌کنند و بهترین عطر مردانه از نظر خانم‌ها و بهترین ادکلن مردانه دختر پسند که جز عطر اغوا کننده مردانه و ادکلن سکسی مردانه و عطر سکسی مردانه نیز می باشند معرفی می‌شود.

ادکلن های تحریک کننده مردانه یا عطر های تحریک کننده زنانه به انواع رایحه‌هایی گفته می‌شود، که خاصیت جذب‌کنندگی و خودنمایی فراوانی دارند. این عطرها خصوصیات مخصوص به خود را دارند و در سرتاسر جهان نیز معروف هستند. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته، عطر محرک مردانه می‌توانند اثر خاصی بر روی فرد مقابل بگذارد، به خصوص اگر جنس مخالف باشد.

البته که این اثر گذاری زمان بر خواهد بود و اینطور نیست که با یک بار استفاده انتظار جلب نظر زود هنگامی را داشته باشید. انتخاب عطر بسیار سلیقه‌ای است و از طرف دیگر عطرها در ترکیب با پوست انسان ممکن است، رایحه‌های متفاوتی داشته باشند. اما چیزی که مسلم و اثبات شده، تاثیر فراوانی است، که عطرها بر روی رفتار افراد دارند.

ما، این مقاله را برای آقایانی منتشر کرده‌ایم، که به اندازه کافی به خودشان اطمینان دارند و حالا به دنبال یک عطر مناسب برای جذابیت بیشتر می‌گردند. پیش از این که توضیحات بیشتری بدهیم، باید بگویم که عطر خوب، درست مانند یک موسیقی فیلم است. واضح است، که اگر یک فیلم جذابیتی نداشته باشد، موسیقی آن نیز شنیده نمی‌شود. در نتیجه اگر یک مرد شخصیت دوست داشتنی و محبوبی نداشته باشد، بنابراین رایحه او نیز جلب توجه نخواهد کرد.
 

اما زدن یک ادكلن تحريك كننده زنان، برای مردی که خوب لباس پوشیده، اکیدا توصیه می‌شود. البته آقایان خوش‌تیپ نباید فراموش کنند، که عطرهای مختلف برای رفع کردن بوی بد بدن آن‌ها یا از بین بردن بوی عرق آن‌ها نیستند. یک بوی خوب، تنها بر روی  بدن تمیز و خوشبو، قابل درک است. بوی خوبی که در بین بوهای بد و نامطبوع پخش و پنهان شود، نمی‌تواند تاثیرگذاری کافی و خوبی داشته باشد. 

پس اگر به دنبال یک عطر های تحریک آمیز زنانه برای تحریک زنان و تحریک کننده ترین عطر مردانه هستید، اما خودتان را تمیز نگه نمی‌دارید، باید بگوییم که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته‌اید. خیلی از مردها به بوی بدن خودشان بی‌توجه هستند و مرد جذاب برای یک زن، مردی است که بوی خوبی از او پخش شود و به تمیزی و پاکیزگی خودش اهمیت بدهد.

عطرهای مردانه‌ای که خانم‌ها را تحریک می‌کند بهترین عطر برای جذب زنان

عطر تلخ در بین رایحه‌های مردانه و شیک، طرفداران زیادی دارد و می‌توان گفت که بهترین عطر برای جذب زنان است. این رایحه می‌تواند حس ابهت و شیک پوشی هر مردی را بیشتر دهد. معمولا عطرهایی با طعم تلخ، دارای یک طبع نیز هستند. عطرهای تلخ می‌توانند طبع خنکی داشته باشند یا اینکه جزء عطرهایی با طبع گرم باشند. بنابراین رایحه جذاب و تحریک کننده هر عطر مردانه، به ترکیبات رایحه‌ای، گروه بویایی و طبع و طعم آن بستگی دارد. 

در واقع انتخاب یک عطر چیزی بیشتر از پسندیدن روایح تلخ و شیرین یا گرم و سرد است و بعد از در نظر گرفتن تمام این موارد، باید عطری را بخریم که القاگر حس یافتن نیمه گمشده یا همان مرد رویاها در ضمیر تاخود آگاه جنس مخالف شود. جای شکی وجود ندارد که یک عطر مردانه کامل و زنانه‌پسند، باید شخصیت ذاتی و کاریزماتیک یک مرد واقعی را تکمیل ‌کند.

این رایحه آشنا باید با تمامیت فردی و خصوصیات ذاتی و وجودی شما همگام باشد و به تبع از آن، زنانی به سمت شما کشیده می‌شوند که به این ویژگی‌های شخصیتی شما علاقمند باشند. این‌گونه است که عطر و ادوکلن، همیشه به عنوان یک سلاح شیمیایی و ابزار موثر در زمینه روانشناسی و درک روابط متقابل میان انسان‌ها شناخته شده است.

انواع عطر مردانه خوشبو از نظر خانم ها 

ادکلن کرید اونتوس 

ادکلن 212 سک..سی

ادکلن تام فورد فاکینگ فابلیوس 

ادکلن کازموراتی 1888

ادکلن آمواج اینتر لود 

ادکلن مارلی پگاسوس 

ادکلن تق هرمس 

ادکلن ورساچه پور هوم 

ادکلن لالیک انکر نویر 

ادکلن دولچه اند گابانا لایت بلو 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

عطر و ادکلن