در حال انتقال به بانک ... processing...

بهترین کرم ضد آفتاب الارو

01 اسفند 1400 | 23:44

بهترین کرم ضد آفتاب الارو

از محصولات پرطرفدار الارو بعد از گذشت یک دهه از آغاز به کار این برند کرم های ضد آفتاب آن می باشد. انواع کرم ضد آفتاب الارو در ایران جزو محبوب ترین محصولات مراقبتی است. در این مقاله نیز قصد داریم تا در مورد اینکه آیا ضد آفتاب الارو خوبه؟ ، ضد آفتاب الارو اصل ساخت کجاست؟ و  مشخصات و نکاتی را در مورد کرم های ضد آفتاب الارو در اختیار علاقه مندان این برند قرار دهیم. 

کرم های ضد آفتاب الارو

این کرم ها در حجم ها و مدل های متنوع در بازار وجود دارند. بنابراین شناسایی اصل و فرع آن می تواند به شما کمک کند که انتخاب درستی در زمینه محصولات مراقبتی از جمله ضد آفتاب داشته و بدین وسیله از پوستتان مراقبت کنید.

از مهم ترین تفاوت ها در اصل و فرع این مدل در ایران موارد زیر هستند:

  • ضد آفتاب های اصل الارو با SPF30 و 25 در بازار موجود می باشد.
  • اصطلاح SPF50 در واقع به ضد آفتاب های بزرگ با درجه 30 و SPF30 به کوچکتر 25 اطلاق می شود.

ویژگی انواع کرم های ضد آفتاب الارو

خصوصیات ویژه انواع مدل های ضد آفتاب الارو در پوشش دهی بالای این کرم هاست. همچنین بافت سیلیکونی ترکیبات کرم های الارو به پوست حالت نرمی و لطافتی همچون ابریشم می دهد، و خاصیت ضد تعریق دارند.

این کرم ها برای تمامی سنین مناسب است و مدل های آن حاوی رنگدانه در چند رنگ بژ روشن، برنزه و متوسط و بی رنگ می باشد.

ویژگی های دیگر ضد آفتاب های الارو خاصیت ضد میکربی، و آنتی باکتریال قوی در برابر آلودگی های محیطی است. ضد آفتاب فاقد چربی الارو مدل SPF50 که دارای رنگ روشن بژ و مناسب پوست های چرب و حساس است، تنظیم کننده ترشح سبوم پوست، ضد حساسیت و برای رفع قرمزی و برافروختگی ناشی از نور خورشید کاربرد دارد.

همینطور مدل ضد آفتاب الارو بدون رنگ، فاقد چربی بوده و بدون پارابن و ضد براقی و کوچک کننده منافذ باز پوست می باشد. این کرم برای پوست های بسیار چرب و مستعد آکنه توصیه می شود. ماده موثره جهت آبرسانی به حفظ هیدراتاسیون پوست کمک می کند و در پیشگیری از چروک و پیری زودرس موثر است.

ضد آفتاب های الارو برای پوست های خشک نیز با SPF25 مدل بژ روشن، بژ طبیعی با برچسب SPF50و ضد آفتاب الارو مدل بی رنگ SPF50 می باشد .

 

شاید بتوان سری محصولات کرم های ضد آفتاب الارو را پرطرفدارترین محصولات این برند خوب کانادایی دانست. ضد آفتاب های بدون چربی Ellaro مناسب انواع پوست چرب و آکنه دار با SPF50 سازگاری بسیار بالا  با انواع سنین و آقایان و بانوان دارد و به صورت کلی در سه نوع طراحی و تولید شده است که حاوی رنگدانه بژ طبیعی و بژ روشن و کارامل یا همان بژ تیره است. این محصول علاوه بر محافظت ویژه در برابر اشعه های مضر خورشید، پوشش کرم پودری مناسبی دارد که علاوه بر جنبه آرایشی، جنبه بهداشتی و درمانی نیز دارا می باشد.

 محصولات الارو تولید شده توسط کشور کانادا و مورد تایید درماتولوژیست هاو مطابق با استانداردهای اروپایی طراحی شده اند و بدون ایجاد حساسیت، بدون چربی، فاقد مات کننده و تنظیم کننده فعالیت غده های چربی پوست صورت و متناسب با استفاده برای اشخاصی که از مشکلات و عوارض پوستی رنج می برند می باشد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

بهداشتی و مراقبتی