در حال انتقال به بانک ... processing...

رفع سریع موها زائد بدون درد

02 مرداد 1401 | 16:21

رفع سریع موها زائد بدون درد

رفع سریع موها زائد بدون درد

موهای زائد یا همان موهای ضخیمی که برای خانم ها بسیار ناخوشایند هستند و برای از بین بردن آنها دوست دارند هر روشی را امتحان کنند ما به شما چند روش را پیشنهاد میکنیم. گرچه داشتن موهای ریز صورت و دیگر اعضای بدن طبیعی است، ولی وجود موهای ضخیم برای بسیاری از خانم ها، می تواند واقعا آزاردهنده باشد، برای همین همه خانم ها به دنبال روش هایی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستند .

از بین بردن موهای زائد بستگی به نوع مو دارد روش های متفاوتی وجود دارد اما متاسفانه گاهی اوقات زدودن این موها باعث درد و ناراحتی می شود مثلا کشاله ران یکی از جاهای حساسی است که رویش مو دارد و از بین بردن آن اصولا یکی از دغدغه های خانم هاست است چرا که استفاده از وکس و یا تیغ در این بخش و نواحی دیگر با پوست حساس آنقدرها ساده نیست. اسپری های موبر معمولا به عنوان یک روش بدون درد و تقریبا بی عارضه میتوانند استفاده شوند.

زدودن موهای زائد از بدن یکی از موارد بهداشتی است که برای بانوان و آقایان بسیار پر اهمیت است و همواره دنبال روشی برای از بین بردن آنها هستیم. خیلی از افراد دنبال روش های سریع همانند استفاده از ژیلت هستند که زبر شدن مو و خارش را می تواند به دنبال داشته باشد.

استفاده از موبرها علاوه بر این که سبب زبر شدن موهای شما نمی شود، بدون درد و سریع بوده و شما می توانید با 5 دقیقه زمان گذاشتن از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

 

اسپری موبر چیست؟

برای خلاص شدن از شر مو های زائد و دستیابی به زیبایی روش های زیادی موجود است. در این بین اسپری موبر را نیز می توان جزو یکی از بهترین روش های اصلاح مو های زائد دانست که استفاده از آن بسیار راحت تر می باشد.

مزیتی که اسپری موبر با موم های اصلاح دارد، موم های اصلاح معمولا با درد و سوزش همراه باشند اما در اسپری موبر دیگر درد و سوزشی وجود نداشته و به راحتی می توانید از شر مو های زائد بدن خلاص شوید، فقط این اسپری ها نیازمند مدت زمان بیشتری برای تاثیر گذاری نیازمندند.

شیوه مصرف اسپری موبر

استفاده از اسپری موبر تنها مختص خانم ها نبوده و آقایان هم در صورت تمایل می توانند از اسپری موبر مردانه جهت این کار استفاده کنند.

  1. طریقه استفاده از اسپری موبر به این صورت است که ابتدا باید قوطی را کاملا تکان دهید (قبل از استفاده، از خشک بودن بدن خود اطمینان حاصل کنید).
  2. سپس از فاصله ۱۰ سانتی متری به محل مورد نظر اسپری نمایید. پس از گذشت ۴ دقیقه قسمت کوچکی از بدن را جهت دیدن نتیجه چک کنید. اگر موها به راحتی از سطح پوست برداشته شد می توانید پوست را بشویید در غیر این صورت اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه اسپری روی پوست شما باقی بماند.
  3. بعد از گذشت مدت زمان تعیین شده، پوست را به کمک اسفنجی نرم تمیز کنید. سپس پوست خود را با آب ولرم شسته و با حوله کاملا خشک کنید.

نکات مهم هنگام استفاده از اسپری موبر که باید به آنها دقت کنید

1 - اگر موهای شما ضخیمتر و بلندتر باشد عمل حل شدن آنها در آب دشوارتر است، در نتیجه اگر موهای شما بلند است در صورت امکان ابتدا موها را با ماشین های اصلاح مانند ماشین اصلاح موزر یا حتی قیچی کوتاه کنید، یا میتوانید مقدار بیشتری از اسپری موبر را روی موها اسپری کنید تا هم به پوست برسد و هم موهای بلند را کاملا در خود آغشته کند. البته بهتر است در دوره های کوتاه مدت اقدام به استفاده از این اسپری کنید تا موها رشد زیادی نکرده باشند.

2 - قبل از استفاده بهتر است موها را کمی خیس و نمناک کنید تا اسپری بهتر بتواند کار آغشته سازی محل را انجام دهد.

3 - از این اسپری برای صورت استفاده نکنید چراکه پوست صورت حساس است.

4 - مدت زمانیکه اسپری باید بر روی بدن باقی بماند و بعد آن را بشویید حدود پنج تا هشت دقیقه است و بیشتر از این زمان ممکن است موجب حساسیت پوستی شود. هرچند حساسیت ایجاد شده کوتاه مدت است ولی ممکن است کمی با سوزش و.. همراه باشد.

5 - طبق برخی تحقیات آسیب هایی که برای دفع موهای زائد در نتیجه استفاده از تیغ بر روی پوست ایجاد میشود بیسار بیشتر از اسپری یا حتی کرم های موبر است، در نتیجه استفاده از اسپری به جای تیغ پیشنهاد میشود.

6 - اینکه خانم هستید یا آقا تفاوتی ندارد، آغشته کردن قسمت های حساس بدن به اسپری ممکن است موجب تحریک پذیری و حساسیت شود، در نتیجه در زمان استفاده در مناطق حساس مانند صورت و... از آن استفاده نکنید.

7 - اگر در زمان استفاده روی پوست خود احساس خارش میکنید میتوانید قبل از استفاده از برخی چرب کننده ها مانند وازلین استفاده کنید تا پوست شما با خود اسپری چندان در تماس نباشد.

8 - همانطور که گفته شد این اسپری فقط در رایحه متفاوت است و زنانه و مردانه ندارد.

رفع موهای زائد

موارد احتیاط و مضرات احتمالی اسپری موبر

در صورتی که برای نخستین بار از این محصول استفاده می کنید، لازم است 24 ساعت قبل آن را بر روی قسمت کوچکی آزمایش نموده و چنانچه واکنش نامطلوبی مشاهده نگردید می توانید از این محصول استفاده نمایید.

توصیه می شود در مناطق حساس بدن که دارای پوستی نازک و لطیف است، مانند پشت ساعد در خانم ها و بیضه در آقایان با احتیاط و زمان کمتر استفاده شود. در صورتی که در هنگام استفاده سوزش احساس کردید آن را سریعا پاک کرده و آب شستشو دهید. توصیه می شود تا 24 ساعت از عطر و اسپری و ضد عرق روی پوست ی که موزدایی شده بپرهیزید.

از تماس با چشم جلوگیری شود و از قرار دادن در مقابل آفتاب و در دمای بیش از 50 درجه خودداری شود.

مزایای استفاده از اسپری موبر

نسبت به سایر روش های مو زدایی استفاده از اسپری موبر مزایای زیادی دارد از قبیل استفاده آسانتر نسبت به ژیلت، تیغ و یا پودرهای موبر. همچنین میتوان در هر زمانی که نیاز باشد برای قسمت های مختلف بدن هم در بانوان هم در آقایان استفاده شود. علاوه بر آن اسپری موبر ریشه موها را ضعیف تر کرده و در نتیجه رشد موها کندتر میشود.

در زمان از بین بردن موهای زائد با تیغ جراحات سطحی زیادی ایجاد میگردد که استفاده از اسپری موارد فوق را نخواهد داشت.

مشاهده و خرید انواع مختلف اسپری موبر با کیفیت عالی و قیمت مناسب از آدم و حوا

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

بهداشتی و مراقبتی