در حال انتقال به بانک ... processing...

ریمل خوب چی بخرم؟

01 اسفند 1400 | 14:48

ریمل خوب چی بخرم؟

بهترین ریمل حجم دهنده، پرپشت کننده و بلند کننده+ بهترین مارک  های ریمل

ریمل چشم یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی بین خانوم ها است. بهترین ریمل باعث زیبایی خاصی در مژه ها و چشم ها می‌شود.طبق نظرسنجی ای که بین تعداد زیادی شرکت کننده انجام دادیم البته با وجود کاشت مژه در این روزها انتخاب ریمل نسبت به سایر لوازم آرایشی در اولویت قرار داشت.

باید این نکته را در نظر بگیرید که مژه های شما چطور به نظر می‌رسد؟ آسیب دیده؟ کم پشت شده؟ رنگ آنها روشن است و دیده نمی‌شود؟

سوال بعدی این است که انتظارات شما از یک ریمل چیست؟ریمل حجم دهنده باشد؟ یا میخواهید مژه هایتان مشکی و بلند دیده شود؟بهترین برند ریمل؟ ریمل پرپشت کننده خوب ؟  آیا میدانید چه نوع ریملی مخصوص مژه های شماست؟ قابل ذکر است که چندین نوع برس مختلف برای مژه ها وجود دارد که هر کدام کارایی جداگانه و برای انواع مختلف مژه طراحی شده اند.

بهترین ریمل

اگر می خواهید خریدی با قیمت مناسب داشته باشد،یا تمایل دارید ریمل با کیفیت را سال ها از آن استفاده کنید،هم اکنون این فرصت را از دست ندهید و تا انتها با ما باشید.

ما در ادامه به بررسی بیشتر بهترین مارک ریمل موجود در بازار پرداخته ایم.

انواع ریمل و کاربرد آنها +ریمل مناسب شما کدام است؟

دیگر نکاتی که باید برای انتخاب یک ریمل خوب در نظر بگیرید نوع ریمل است.

ریمل حجم دهنده مژه

اگر مژه های کم پشت دارید پیشنهاد ما استفاده از ریمل های حجم دهنده است.

ریمل های حجم دهنده حاوی خورده مژه هستند که این قابلیت باعث می‌شود مژه های شما پر نشان داده شود.

ریمل بلند کننده مژه

اگر مژه های کوتاهی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ریمل های بلند کننده مژه است که دارای الیافی است که باعث بلندتر دیده شدن مژه های شما خواهد شد.

در ادامه بهترین ریمل بلند کننده را به شما معرفی میکنیم.

ریمل فر کننده مژه

و در آخر اگر مژه های بلند و پرپشت دارید ولی حالت خاصی ندارند میتوانید از ریمل فر کننده مژه استفاده کنید که دارای مقدار قابل توجهی پلیمر و رزین هستند و به حالت دار شدن مژه های شما کمک می کند.

 

یکی از ویژگی های مهم ریمل، ضد آب بودن آن می باشد.

 

ریمل یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم آرایش خانم‌ها است. هر خانمی حداقل یک مدل از آن را در کیف لوازم آرایش خود دارند. ریمل زدن برای خانم‌ها حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشند بسیار ضروری به حساب می‌آید. چراکه آرایش چشم به تنهایی می‌تواند چهره شما را کاملا تغییر دهد و به صورتتان شادابی خاصی بدهد. در این پیشنهاد خرید، چند مدل از بهترین ریمل اصل از برندهای معتبر ایرانی و خارجی و البته با قیمت مناسب موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

ریمل‌های دوسه یکی از پرطرفدار‌ترین محصولات این برند هستند زیرا تمام ویژگی‌های یک ریمل خوب را در خود دارند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این ریمل فرمولاسیون دوگانه‌ی آن است که باعث حجیم‌ شدن مژه‌ها تا سه برابر و بلند کردن آن‌ها به طور هم‌زمان می‌شود.

برس مخروطی این ریمل دارای موهای زبر و کوتاهی است که باعث می‌شود مژه‌های شما کاملا از هم باز شده و به هم نچسبد. بافت این ریمل بسیار سبک است و به مژه‌های شما احساس سبکی می‌بخشد.

محصول بعدی از برند محبوب اسنس است. این برند محبوب آلمانی در میان دختر خانم‌های جوان از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ زیرا محصولات آن بسیار باکیفیت هستند و قیمت مناسبی دارند.

برس این محصول حاوی موهای ریز و درشت است و همین امر باعث می‌شود مژه‌های شما حجیم‌تر و بلندتر به نظر برسند. بافت این ریمل بسیار سبک است به طوری‌که روی مژه‌های شما احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها را به هم نمی‌چسباند.

 ریمل گیاهی کالیستا 

مژه‌ها از ظرافت‌های زیبای چهره خانم‌ها به شمار می‌روند که هر چه بر میزان بلندی و حجم آن افزوده شود، چهره را جذا‌‌ب‌تر نشان می‌دهد. همان طور که می‌دانید با خرید ریمل می‌توانید زیبایی مژه‌های خود را چند برابر کنید

ریمل کالیستا از جمله محصولات موجود در بازار است که می‌توانید روی کیفیت و قیمت مناسب آن حساب باز کنید. اگر می‌خواهید با انواع ریمل های callista آشنا شوید، این مقاله از آدم و حوا را دنبال کنید تا خرید ریمل کالیستا برایتان راحت‌تر شود.

ریمل دیپ رومنس مدل مکسی ولوم کربن بلک

ریمل حجم دهنده دیپ رومنس، حاوی فیبرهای طبیعی است که به مژه ها چسبیده و آن ها را تا چند برابر حجیم تر و پر پشت تر نشان می دهد. علاوه بر حجم دهندگی، باعث بلند شدن مژه ها نیز شده و ماندگاری بالایی دارد. این محصول برای کسانی که به دنبال آرایش حرفه ای هستند بسیار مناسب است.

  • دارای برس مویی بزرگ و حرفه ای برای پوشش کامل مژه ها
  • دارای رنگدانه های بسیار مشکی
  • حجم دهنده و بلند کننده قوی
  • عدم ریزش زیر چشم

ریمل حجم دهنده و جدا کننده فلورمار

ریمل حجم دهنده و جدا کننده فلورمار حاوی روغن آرگان، روغن زیتون و رنگدانه های قوی است. داشتن مژه هایی مشکی، فردار و تفکیک شده با حجم خارق العاده به صورت همزمان از مزایای این محصول می باشد. این ریمل از ریشه تا نوک بدون چسباندن مژه ها به هم به آن ها حجم و حالتی زیبا می دهد و زیر چشم نمی ریزد.

  • فرکننده مژه
  • بدون ریزش زیر چشم
  • حاوی روغن آرگان و روغن زیتون
  • بدون ایجاد چسبندگی
  • حاوی رنگدانه های قوی

ریمل اترنیتی مدل فالس لش

ریمل فالس لش اترنیتی با ماندگاری طولانی و حجم دهندگی مناسب مانند مژه مصنوعی عمل می کند. این محصول حاوی مواد طبیعی تقویت کننده مژه است.

برس ویژه آن که با فناوری هیپنو تولید شده است به شما این امکان را می دهد که مقدار مناسبی از ریمل را به تمام مژه ها برسانید. موهای زبر و بلند برس باعث جدا شدن مژه ها و موهای کوتاه برس نوع متفاوتی از حجم مژه های  شما را نشان مید هد تا جایی که مژه های کوتاه و ابتدایی چشم نیز از این خاصیت بهره مند می شوند.

  • حجم دهنده مژه
  • ماندگاری طولانی
  • حاوی ترکیبات تقویت کننده مژه
  • دارای برس ایده آل برای حجم دهندگی بهتر مژه ها
  • عدم ریزش در اطراف چشم

بهترین ریمل برای من کدام است؟

حتما بارها برای شما پیش آمده که خانم‌هایی را ببینید که علی‌رغم آرایش خیلی کم، چشمانی جذاب با مژه‌هایی بلند دارند. مژه‌های بلندِ این خانم‌ها باعث گیرایی چهره‌ی آن‌ها می‌شود؛ پس به همین دلیل است که گفته می‌شود ریمل یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی است و هر خانم باید یکی از آن‌ها را در کیف خود داشته باشد.

استفاده از یک ریمل متناسب با مژه‌های‌تان و دانستن نحوه‌ی صحیح استفاده از آن می‌تواند باعث زیباتر نشان دادن چشم‌های شما و جذابیت بیشتر آن‌ها شود. به خاطر داشته باشید که ریمل‌های مشکی، چشم‌ها را جذاب‌تر از ریمل‌های خاکستری رنگ نشان می‌دهند و توجه‌ها را بیشتر به سمت چشم‌های‌تان جلب می‌کند، ریمل‌های رنگی مانند ریمل‌های سبز و آبی برای سنین پایین‌تر مناسب هستند و فقط با آرایش خاص خود جلوه‌ی زیبایی دارند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در مورد استفاده از ریمل بدانید این است که ریمل با چشم و مژه‌ی شما ارتباط دارد و این دو از اجزای مهم و حساس صورت هستند؛ پس باید از ریمل‌های خوب استفاده کنیم و نحوه‌ی استفاده از ریمل را هم بلد باشیم تا از آسیب رسیدن به چشم‌ها و ریزش مژه‌ها تا جای ممکن جلوگیری کنیم.

چند پرسش متداول درباره‌ی استفاده از ریمل:

آیا می‌توان بدون پاک کردن ریمل از روی مژه‌ها خوابید؟

یکی از عادات بسیار آسیب‌رسان، این است که بدون پاک کردن ریمل از روی مژه‌های‌مان بخوابیم. به خاطر داشته باشید که تحت هر شرایطی باید قبل از خواب ریمل را از روی مژه‌های‌تان پاک کنید زیرا پاک نکردن آن باعث ریزش شدید مژه‌ها و ایجاد قرمزی و حساسیت شدید می‌شود.

نحوه صحیح ریمل زدن به چه صورت است؟

در ابتدا مطمئن شوید ماده‌ی اضافی روی برس وجود ندارد، سپس به سمت بالا نگاه کرده سپس برس را به آرامی از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه بکشید. از کشیدن بیش از حد برس روی مژه‌ها خودداری کنید زیرا باعث به هم چسبیدن آن‌ها می‌شود. برای برجسته‌تر شدن مژه‌ها می‌توانید پس از خشک شدنِ کامل آن‌ها، مقداری ریمل روی لبه‌های بیرونی مژه بزنید.

سخن آخر

در آخر به خاطر داشته باشید که چشمان شما دریچه‌ای به درون شما است و مژه‌ها به زیباتر جلوه‌کردن این دریچه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کنند. بهترین راه جذابیت چشم‌ها استفاده از یک ریمل مناسب است که می‌تواند جذابیت نگاه شما را دو چندان کند.

همچنین مخاطبان مجله می توانند به وبسایت اصلی فروشگاه آدم  و حوا  به نشانی  www.adamvahavva.ir مراجعه نموده و انواع لوازم آرایشی، تجهیزات و براش های آرایشی، عطرهای زنانه و مردانه، محصولات مراقبتی پوست و مو و لوازم شخصی برقی را با کیفیت بالا انتخاب کرده و خریداری نمایند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

آرایشی و زیبایی