در حال انتقال به بانک ... processing...

معرفی بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه

02 مرداد 1401 | 16:49

معرفی بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه

با ما همراه باشید تا لوکس ترین ویترین عطر های مردانه و زنانه خود را به شما معرفی کنیم و طبق تمایل خود نسبت ویژگی های منحصر به فرد هر عطر، مثل ظاهر آن، رایحه های آن و طبع آن، اقدام به خرید عطر مورد علاقه خود بطور مستقیم کنید.

ادکلن های تحریک کننده مردانه یا عطر های تحریک کننده زنانه به انواع رایحه‌هایی گفته می‌شود، که خاصیت جذب‌کنندگی و خودنمایی فراوانی دارند. این عطرها خصوصیات مخصوص به خود را دارند و در سرتاسر جهان نیز معروف هستند. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته، عطر محرک مردانه می‌توانند اثر خاصی بر روی فرد مقابل بگذارد، به خصوص اگر جنس مخالف باشد.

البته که این اثر گذاری زمان بر خواهد بود و اینطور نیست که با یک بار استفاده انتظار جلب نظر زود هنگامی را داشته باشید. انتخاب عطر بسیار سلیقه‌ای است و از طرف دیگر عطرها در ترکیب با پوست انسان ممکن است، رایحه‌های متفاوتی داشته باشند. اما چیزی که مسلم و اثبات شده، تاثیر فراوانی است، که عطرها بر روی رفتار افراد دارند.

در این مقاله، چند عطر مردانه خوشبو و معروفی را که رایحه آن‌ها به معنای واقعی محرک هستند،را به شما معرفی میکنیم . 

خرید عطر بلو شنل مردانه 

 

پرفیوم بلو از برند فرانسوی شنل

 

 

 

 عطری غیر منتظره و غیر قابل انکار، جسورانه و جذاب است که در صورت استفاده از آن، نظر خانم‌های زیادی را به سمت خود جلب خواهید کرد. این عطر مردانه و تحریک کننده برای زنان، رایحه‌ای تازه، تمیز و عمیق را از خود منتشر می‌کند. 

بلو شنل مانند روح مردی تلخ و جذاب است، که سرنوشت خود را با استقلال و عزم راسخ انتخاب می‌کند، مردی که از همه بی‌نیاز است و می‌تواند همه انتخاب‌هایش را به بهترین سرانجام برساند. رایحه تلخ و چوبی این پرفیوم، آن را در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار داده است. طعم چوبی و معتدل این عطر عمیق جسورانه و ترکیب شده با رایحه مرکبات ترد و تازه است. به همین دلیل، تداعی کننده روحیه‌ای پر جنب و جوش است. 

برند عطر شنل را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در بازار دنیا به حساب آورد. این برند محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند و طرفداران زیادی در گوشه و کنار کره زمین دارد.

در واقع اگر ترجیح می دهید یک رایحه مردانه خاص را تجربه کنید و علاوه بر اینکه نظر خانم مورد علاقه‌تان را جلب می‌کنید، همواره از عطر شما به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر یاد شود، می‌توانید یکی از محبوب‌ترین عطرهای این برند، یعنی پرفیوم مردانه بلو را انتخاب کنید.

با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها ترکیبی تلخ و معتدل از رایحه‌های چوبی عنبر درختی، دانه تونکا، چوب سدر، چوب صندل و ترکیب شیمیایی ایزو ای سوپر تشکیل شده‌اند. تندی و تلخی نت‌های پایانی، برای آقایان و اطرافیان‌شان بسیار تحریک کننده و لذت‌بخش خواهد بود.

 

 خرید عطر کرید اونتوس مردانه 

 

 

 

 

برند مشهور (Creed)، برای مراسم دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس و شروع به کارش، ادوپرفیوم لوکس و مردانه خود را به نام اونتوس (Aventus) رونمایی و معرفی کرد. کلمه اونتوس، از یک لغت باستانی به معنای موفقیت گرفته شده است. رایحه ادوپرفیوم کرید اونتوس، بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است.
اونتوس کرید،عطری تلخ و خنک است، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای جای می‌گیرد. این عطر توسط دو عطرساز معروف و حرفه‌ای به نام‌های اروین کرید و الیور کرید طراحی و تولید شده است. الیور کرید، پدر اروین کرید است. آن‌ها در واقع نسل ششم و هفتم از خاندان بزرگ کرید هستند. در هرم رایحه‌ای عطر ابتدا شاهد نت‌هایی سرشار از میوه‌های مختلف و با طراوت هستیم. 

وقتی کیف‌تان از نت‌های اولیه این عطر کوک شد، در ادامه مسیر، رایحه میانی دل‌انگیز این عطر را استشمام می‌کنید. رایحه میانی اونتوس مردانه بسیار شیک و دوست داشتنی است. این رایحه جذاب از ترکیب گل رزی که در باغ ناپلئون همیشه وجود داشت، چوب درخت توس که در تخت سلطنت او به کار رفته بود، گل یاسمن سفید از جایی که امپراطوری ناپلئون تا آن جا وسعت یافته بود، یعنی مصر و نعناع هندی تشکیل شده است.

عطر کرید اونتوس، پایانی سحرانگیز دارد. نت‌های پایانی این عطر، ترکیبی شیرین از مشک، وانیل و رایحه خزه درخت بلوط اسپانیایی است. اسپانیا جایی است، که ناپلئون آن جا را فتح کرده بود. در رایحه انتهایی این عطر، همچنین از عنبر سائل دریایی نیز به کار رفته است. این نوع از عنبر، در واقع با هدف نشان دادن قدرت نیروی دریایی ناپلئون بناپارت در اونتوس کرید به کار رفته است.

خرید عطر کوکو مادمازل 

 

کوکو شنل مادمازل بهترین عطر زنانه دنیا

بی شک توصیف عطری که سه سال پیاپی موفق به کسب لقب بهترین عطر و ادکلن زنانه شده است کار ساده ای نیست. هرچه از عطر و بوی دل انگیز بهترین عطر زنانه شنل برای شما بگوییم در حق آن اجهاف کرده ایم. طراحی و فرمولاسیون کوکو مادمازل شاهکار ژاک پولژ عطار مشهور فرانسوی است. لقب بهترین مارک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از آن خود کند.

کوکو مادمازل یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه گلی و خنک است که با همان نخستین اسپری شما را مسحور خود می کند. رایحه شیرین نت‌های آغازین با آمیزه ای شاعرانه از عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج مشام شما را نوازش می‌دهد. به لطف استفاده از ترکیبی مرکباتی و شیرین در بهترین ادکلن زنانه دنیا، با هر بار استفاده از این محصول به یاد گل های بهاری و سرخوشی همراه آن ها می‌افتید.

پس از گذشت نت اولیه نوبت به سمفونی زیبای نت‌های میانی این عطر می رسد، عصاره درخت گل ابریشم، گل یاسمن، گل رز و یلانگ‌یلانگ و رایحه‌ای گلی با بویی نسبتا شیرین و شادی بخش را برای شما به ارمغان می آورد و حس اعتماد به نفس و انرژی مثبت را به شما القا می کند.

نت اولیه : پرتقال، گریپ فروت، ترنج

نت میانی : گل یاس، لیچی، گل رز

نت پایه : وانیل، نعناع هندی، مشک، خس خس

این عطر در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و طبعی شیرین و معتدل رو به خنک دارد.

خرید عطر دیور جادور 

 

دیور جادور عطر زنانه گرم

عطری سحرانگیز و جادویی برازنده یک خانم کاریزماتیک با پیراهنی قرمز است که در یک مهمانی رسمی همه را شیفته استایل خیره کننده خود کرده است. این بهترین توصیفی است که از عطر دیور ژادور می توان کرد.ماندگاری این عطر بسیار زیاد است به طوری که بعد از گذشت ساعت ها بعد از زدن یک اسپری از این عطر روی لباس هنوز نت پایه این عطر به مشام می رسد.

به محض اسپری این عطر بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل مگنولیا و پرتقال ماندارین روح شما را در برمی گیرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق می کند. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها آمیزه ای از گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز هستند که تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می کنند. در نهایت با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایه از راه می رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از عصاره وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه مرغوب ساخته ‌شده‌اند. بعد از بوییدن رایحه نت‌های پایه، حس شادی و تعادل درونی خوبی در خود تجربه خواهید کرد.

عطر دیور جادور علاوه بر ماندگاری اسرار آمیز خود، با توجه به پخش بوی قوی که دارد، جایگاه بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی را هم از آن خود کرده است. عطر ژادور از برند مطرح دیور و شیشه‌ زیبای آن برای شما و کسانی که عطر دیور جادور را از شما هدیه می‌گیرند، خاطره ای به یاد ماندنی خواهد ساخت.

عطر دیور جادور (ژادور) زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد و دارای رایحه ای ملایم و شیرین برای روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود.

 

خرید عطر کریستین دیور ساواج

 

ادوپرفیوم کریستین دیور ساوج Christian Dior Sauvage Eau De Toillette

شاید به سختی بتوان لیستی از بهترین عطر های مردانه را پیدا کرد که دیور ساوج جزو آن ها نباشد. این عطر ترکیبی خارق العاده از قدرت خالص مردانه و بازیگوشی ها و شیطنت های جوانی است. رایحه وسوسه انگیز و جسورانه در عطرهای این برند آن را به بهترین مارک عطر مردانه تبدیل کرده است.

این محصول نامی برگرفته از چند سری از عطرهای قبلی دیور را داراست با این تفاوت که پسوند یا پیشوندی در کنار اسم خود ندارد. همچنین نسخه جدیدتر این عطر با نام Dior Sauvage Parfum به عنوان یک نسخه جدید و به روز رسانی شده از این عطر می باشد که نسبت به نمونه قبلی خود که ادوتویلت بود، غلیظ تر شده است، رایحه آن تا حدی رسمی تر بوده و مخصوص افراد با رنج سنی بالاتر طراحی شده است. ساوج رایحه‌ای معتدل و چهار فصل دارد و می‌توان آن را در طول سال استفاده کرد.

نت اولیه: ترنج، فلفل

نت میانی: اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی

نت پایه: لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

این عطر در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار داشته و طبعی معتدل دارد.

 

خرید عطر بولگاری آکوا پور هوم

 

 

این برند ابتدا در زمینه جواهر فعالیت داشت و سپس اقدام به تولید عطر و لباس های متنوع هم کرد. هم اکنون عطر‌ بولگاری به اندازه جواهرات این برند از شهرت و کیفیت بالایی برخوردار است. بولگاری آکوا پرفروش ترین ادکلن این برند محسوب می گردد و سال هاست که به عنوان یکی از بهترین عطر های مردانه از آن یاد می شود. بوی لطیف و اعجاب انگیز این عطر اعتبار تازه‌ای به عطر های طبع خنک بخشید و تبدیل به الگویی تازه در ساخت عطرهای هم سبک خود گردید.

شروع ترکیب این عطر خنک شروعی دل انگیز با رایحه خنک و ترش، بویی برگرفته از برگ درخت نارنج، پرتقال و نارنگی ماندارین دارد و با گذر زمان نت های اولیه جای خود را با رایحه های اسطوخودوس، جلبک دریایی و گل پنبه عوض می کنند. در نهایت رایحه‌ای که تا پایان روز با شما همراه می ماند، رایحه ای از نعناع هندی، سدر، روایح چوبی، عنبر و مریم گلی کبیر است که تکمیل کننده رایحه این عطر مردانه می باشند.

ادکلن مردانه بولگاری اکوا پور هوم در گروه مرکباتی قرار داشته و دارای طبعی خنک و طعمی تلخ می باشد.

 

خرید عطر ویکتوریا سکرت

 

ویکتوریا سکرت اسپورت

ویکتوریا سکرت بمب شل فو اور بهترین ادکلن زنانه خنک برای خانم های جسور و دختران جوان می باشد. این محصول خارق العاده از برند ویکتوریا سکرت، عطری بسیار مدرن و شاداب با رایحه ای جذاب و میوه ای است و حسی تلخ، خنک و گیاهی دارد. این عطر دسته عطر های خنک به یکی از بهترین عطر های تلخ زنانه هم بدل گشت. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی می باشد.

رایحه اولیه عطر با بوی ترش و شیرین و شادی بخش توت وحشی آغاز می شود و به همراه آن حضور گیاه اسطوخدوس باعث ایجاد حسی گلدار، سبز، گیاهی و کمی می شود. پس از گذشت مدتی رایحه اسطوخدوس کمی قوی تر می شود و حس گیاهی بیشتری به عطر می دهد، در حالی که رایحه ملایمی از چوب ها هم در این میان به همراهی گیاه اسطوخدوس در هرم بویایی این عطر می پیوندد تا حس تلخ دلپذیری از جنس چوب به این عطر اضافه کند.

نت اولیه : تمشک بویسن
نت میانی: لابدانیوم
نت پایه: روایح چوبی

این عطر در گروه بویایی گلی، چوبی قرار دارد و دارای طبعی تلخ و خنک است.

خرید عطر کارولینا هررا گود گرل

گود گرل ترکیبی است نوآورانه و اعتیاد آور از گل مریم و دانه تونکا که نشان دهنده دوگانگی شخصیت یک زن است و موجی از گل یاس سفید سامباک و گل مریم را در تضاد با نت هایی مرموز و عمیق از دانه تونکا و کاکائو با خود بهمراه دارد . عطری بر گرفته از عناصر تاریکی و نوربا الهام از شهر نیویورک که مانند آن نترس ، نیرومند و جسور است و می‌تواند یک شهر را به اختیار خود درآورد ولی برای به دست آوردن این شهر شما به یک کفش احتیاج دارید و کارولینا هررا این عطر را برای شما به شکل کفشی زیبا همچون کفش سیندرلا طراحی کرده است. 

نت های بویایی عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl) عبارتند از:

رایحه اولیه : قهوه – بادام

رایحه میانی : گل مریم – گل یاس

رایحه پایه : لوبیا تونکا – کاکائو

 

خرید عطر کازاموراتی زرجف-زرژاف مفیستو

 

 

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف مفیستو-Xerjoff Casamorati Mefisto عطری است خنک و تند.

این محصول مردانه با رایحه ی خنک و چوبی ، مناسب برای تمامی فصول سال میباشد.

از ویژگی های بارز عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو، طراحی فوق العاده ی فلانکر این عطر میباشد به گونه ای که در اولین نگاه چشم بیننده را به سمت خود خیره کرده و نگاه ها را به خود جلب می نماید.

رایحه ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو که بطری سرمه ای رنگ که بر روی آن تصویری از دریا حک شده و با درب طلایی اش مزین گشته، قرار دارد.

نت ابتدایی عطر ادکلن کازاموراتی زرژاف مفیستو ترکیبی از مرکبات همچون لیمو امالفی ، گریپ فروت و ترنج بوده و در نت میانی اش گل رز ، عنبیه و سنبل و در نت پایه و اصلی اش عنبر سائل ، سدر ویرجینیا ، چوب صندل سفید و مشک را دارا میباشد. یادداشت اصلی موجود در این رایحه را میتوان از گریپ فروت و رایحه ی بینظیر عنبیه دریافت داشت.

دارای سیلیج سنگین و با ماندگاری بسیار بالا که دال بر بالا بودن کیفیت عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو میباشد.

 

خرید عطر لالیک انکر نویر

 

عطر لالیک انکر نویر LALIQUE Encre Noire

اگر به دنبال عطری هستید که از شما جلوه ای با اصالت و جدی به یادگار بگذارد، پیشنهاد ما به شما عطر لالیک انکر نویر است. عطر لالیک انکر نویر با رایحه تلخ و چوبی غلیظ خود به عطری جاودان با رایحه ای خاص مبدل شده است. این عطر به امضای بسیاری از افراد موفق تبدیل گردیده است. این عطر که یکی از بهترین عطر های مردانه برای استفاده روزانه حساب می آید . این عطر رایحه ای مرموز، غلیظ و تاریک نام خود را از جوهر سیاه گرفته است. طراحی بطری شیشه انکر نویر هم الهام گرفته از مرکبدان است. طراحی ساده اما شکیل شیشه این عطر توصیف خوبی از حس تسخیر شده در این عطر می باشد.

 وقتی این عطر سحر انگیز را روی پوست بزنید، رایحه چوب سرو شما را به خلسه‌ای عمیق فرو می برد. با گذشت زمان به دلیل دارا بودن رایحه علف وتیور نوعی هارمونی معنوی از ترکیب بوی جنگل در ذهن شما شکل می گیرد. به ‌واسطه‌ این هماهنگی، حس آرامش و اعتماد ‌به ‌نفس در فرد ایجاد می شود. در نهایت در نت پایانی بوی مشک و چوب کشمیر در رایحه‌ی لالیک انکر نویر جانشین بوی علف وتیور و چوب سرو می شود. در کل این ادو تویلت بویی مثل رایحه‌ چوب سوخته از خود به جا می‌گذارد. خط نت‌های این عطر، حتی وقتی از محیطی که در آن بودید خارج می‌شوید، همچنان حس می‌شود که گواهی از کیفیت و اصالت این عطر است.

این عطر در گروه بویایی چوبی معطر است و طبعی گرم تلخ دارد که بهترین گزینه برای انتخاب یک عطر مردانهبرای تمام فصول به حساب می آید.

 

خرید عطر نارسیس رودریگز فور

 

عطر نارسیس رودیگز برای قرار های رسمی

اگر به دنبال عطری با کلاس هستید که شکوه و استقلال شما را به نمایش بگذارد، عطر نارسیس رودریگز بهترین عطر زنانه برای شماست. هدف از طراحی و ساخت این اثر اغوا کننده ستایش بانوان مدرن ، آزاد و رها از ناملایمت ها و ناهنجاری های اجتماعی است. این عطر بهترین ادکلن زنانه از نظر آقایان شناخته شده است.

این محصول کار مشترکی از فرانسیس ترکجان، خالق عطرهای بی نظیر و کریستین ناگال می باشد. بهترین عطر زنانه برند نارسیس رودریگز رایحه ای گرم و شیرین دارد که به خاطر آمیختن رایحه هایی مثل مشک، گل رز و نعناع هندی موجود در ترکیباتش حاصل می شود، برای مصرف در شب های سرد پاییز و زمستان یا مهمانی های شبانه انتخاب مناسبی است.

نت اولیه : گل رز، هلو
نت میانی : مشک، کهربا
نت پایه : چوب صندل، نعناع هندی

این عطر در گروه بویایی گلی، چوبی، مشکی است و طبعی گرم و شیرین دارد.

 

خرید عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب

 

 

 

اگر در انتخاب عطر بسیار سخت پسند هستید و دنبال بهتر عطر زنانه اغوا کننده با ماندگاری بالا می گردید، حتما عطر ادکلن فلاور بمب ویکتور اند رولف را امتحان کنید

ا اولین اسپری بهترین عطر برند ویکتور اند رولف، گویی مجموعه ای از رایحه گل های رنگارنگ و خوشبو منفجر می شود و فضا را برای مدت طولانی عطرآگین می کند. قیمت این عطر ارزان نیست، اما به دلیل ماندگاری زیادی که دارد یک بطری کوچک آن برای مدت طولانی قابل استفاده است و برای مدت زیادی نیازی به تمدید آن نیست.

بطری این عطر شکل زیبای خود را از بطری های نگهدارنده عطر قدیمی الهام گرفته است و درون خود اکسیر صورتی رنگی از گل های خوشبو دارد.

رایحه پاچولی در بهترین عطر زنانه برند ویکتور اند رولف عمق کافی را برای افزایش جذابیت آن فراهم می کند و باعث افزایش قدرت ماندگاری برای رایحه گل ها می شود. این عطر گرم و شیرین آمیخته ای از روایح شیرین و تازه ترنج و چای سبز در نت اولیه، انواع گل ها و شکوفه ها در نت میانی و نعناع هندی و مشک در نت پایه می باشد. این عطر که جزو بهترین ادکلن های گرم زنانه به حساب می آید، برای فصول سرد انتخاب بسیار هوشمندانه ای است.

 

 

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی آدم و حوا به معرفی چند  مورد از ماندگارترین و بهترین عطر های زنانه با پخش بوی بالا پرداخته ایم. دنیای عطر و ادکلن دنیای وسیع و گسترده ای است، همین امر دست شما را برای پیدا کردن عطری خاص و مطابق سلیقه تان باز می گذارد. عطرهایی که در این مقاله معرفی شده اند، محبوبیت خود را در بین همگان به خوبی ثابت کرده اند، به همین خاطر از امتحان کردن هیچ کدام از آن ها یا خریدشان به عنوان هدیه برای عزیزانتان پشیمان نخواهید شد. فراموش نکنید که حتی بهترین عطرهای مردانه و زنانه هم نیازمند نگهداری درست هستند تا ماندگاری و کیفیت خود را حفظ کنند.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

آرایشی و زیبایی