در حال انتقال به بانک ... processing...

مدل های جدید ترند کیف

04 اسفند 1400 | 22:45

مدل های جدید ترند کیف

آیا به ترند کیف ۲۰۲۰ توجه کرده و می دانید چه مدل هایی در بهار و تابستان پیش رو از مدل های محبوب است؟ در زیر با بزرگترین ترندهای کیف در سال ۲۰۲۰ بیشتر آشنا خواهید شد.

ترند کیف ۲۰۲۰ در بهار و تابستان

یکی از مزایای اکسسوارهای جدید چه یک کیف باشد و چه یک جفت کفش این است که می تواند ظاهر کلی استایل و لباس ها را با یک تغییر کوچک عوض کند. اگر قصد تهیه یک کیف جدید دارید، مطلب زیر می تواند ایده های خوبی به شما دهد.

کیف های قلاب بافی شده 

کیف های قلاب بافی شده از بزرگترین ترندهای کیف در تابستان ۲۰۲۰ است. به گزارش پرشین وی این مدل کیف به خصوص برای مسافرت و گردش های تابستانی عالی است.

 

کیف ها نرم و شل 

اگر از ظاهر کیف هایی که ساختارهای سفت و سخت دارند خوشتان نمی آید، بنابراین کیف هایی شل و بدون شکل خاص، ایده خوبی برایتان خواهد بود. به خصوص اینکه این مدل کیف ها در فشن شو برندهای مختلف خودنمایی می کردند، گرچه تصور اینکه کسی بخواهد هر روز کیف بزرگ و طرح حصیری Bottega Veneta که در سمت راست مشاهده می کنید را در دست بگیرد، سخت است!

کیف سبز 

احتمالا اگر مطالب مربوط به ترندهای بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ را دنبال کرده باشید، متوجه شده اید که یکی از اصلی ترین رنگ های فشن در این دو فصل سبز است و اکسسواری مثل کیف نیز از این قاعده خارج نیست. به خصوص کیف سبز معمولا با لباس سفید ظاهر زیبایی دارد.

کیف های گرد 

یکی از ترندهایی که از تابستان گذشته وجود داشت و همچنان باقی است مدل کیف های گرد است. این مدل کیف فقط باید گرد باشد وگرنه در هر نوع رنگ، شکل و طراحی می تواند متفاوت باشد.

 

 

 

کیف ها زنجیری 

کیف هایی که دسته های زنجیری دارند از مدل هایی نیست که به تازگی دیده باشید، بلکه مدت هاست این نوع کیف ها در بازار موجود است. برای مثال مدل کیف های کلاسیک شنل با دسته های زنجیری از طرح هایی است که خانم ها همیشه طرفدار آن هستند.

 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آدم و حوا است.

مد و فشن